Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΣ

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΣ

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010


ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΠΛΑΚΟΥΝΤΑΣ ΤΗΣ

Αυτή ειναι η Κατερινα, το μόλις 21 ετών κορίτσι που έφυγε απο τη ζωή στη γέννα στο μαιευτήριο Ελενα. Ολόκληρο νοσοκομείο και μάλιστα κρατικό και δε μπόρεσε να κάνει αυτά που έπρεπε για να μη χάσει τη ζωή της η κοπέλα αυτή. Υπάρχουν ευθύνες και πολλά αναπάντητα ερωτήματα τα οποία όμως εχουν πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης. Εχει γινει αίτημα...

απο την εισαγγελία για να βρεθεί ο πλακούντας της αλλά και όλων όσων γέννησαν εκείνη τη μερα γιατο το Ελενα δεν τον είχε μαζί στην νεκτροτομή της. Κάποιοι δεν έκαναν αυτό που έπρεπε για αυτό μια οικογένεια θρηνεί και έθαψε χθες το παιδί της

1 σχόλιο:

  1. Δημητρη-Ειρηνη εχω και εγω μπλογκ και παιρνω το θαρρος να αναδημοσιευσω την ιστορια της αδικοχαμενης Κατερινας...
    Αρκει να μου δωσετε το Οκ.
    Μου επιτρεπετε να το βαλω στο μπλογκ μου και μεσω αυτου στο προφιλ μου στο facebook?
    http://krahtis.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή