Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΣ

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΣ

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

ΓΙΑ ΤΗΝ 21ΧΡΟΝΗ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ ΑΔΙΚΑ ΣΤΟ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΛΕΝΑ


"Το τελευταιο αντιο ειπαμε εχθες στον αγγελο μας..εφυγε τοσο ξαφνικα χωρις να δει το αγγελουδι της το μωρακι της..πηγε στον ουρανο παρεα με τους αγγελους ενω καποιοι αλλοι συνεχιζουν κανονικα...


τη ζωη τους και χωρις τυψεις χωρις ενα ΣΥΓΝΩΜΗ αν και αυτο δεν θα εφερνε πισω την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΣ..
Καλο ταξιδι να εχεις αγγελε μας δεν θα σε ξεχασουμε ποτε σε λατρευουμε θα εισαι παντα στις καρδιες μας..
ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ ΑΣΤΕΡΙ ΜΑΣ..
Καποιοι σου στερησαν το δικαιομα τις ζωης..Ο θεος να αναπαυσει την ψυχουλα σου..
Με αγαπη οι κολλητοι σου Δημητρης και Ειρηνη."

20 σχόλια:

  1. ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΑΓΓΕΛΕ ΜΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kalo taxidi.. na prosexeis to mwro sou kai ton antra sou apo ekei pou eisai.. kai na pigaineis sta oneira tou antros sou.. auto tou xei meinei apo sena twra..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H KOΠΕΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΑΤΡΟ ?
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΗΓΕ ΟΤΑΝ ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΣΕ? Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΗΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ? ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΔΙΩΞΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΟΥΣΤΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΑΚΟΥΝΤΑ?
    ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ....
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΦΥΓΕ......
    ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ....
    ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΣΕ ΧΛΡΩΡΟ ΚΛΑΡΙ ΚΑΝΝΕΝΑ ΠΟΥΣΤΑΡΑ
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΗΝΥΓΗΣΕΙΣ ΟΣΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ!!!!!
    ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟΥΣ!!!!!!
    ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΕ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ....:(
    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΤΕ ΠΙΣΩ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ,ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ.
    ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΗΣ ΑΥΤΗΣ ΨΥΧΗΣ...ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ 10ΧΡΟΝΩΝ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΛΟΣ..ΕΙΧΕ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΗΣ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΤΗΣ.. ΝΑ ΞΕΣΙΚΩΘΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΥΛΑΣ ΤΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. palikari kouragio kai ypomoni...na eisai kala na 8ymasai th gynaika sou..to nou sou sto paidi...kai prospa8hse na dikaiw8eis gia ta la8h pou thws ekanan...na einai elafrh to xwma pou thn skepazh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κουράγιο Λεβέντη μου, Κουράγιο στην Οικογένεια της Κατερίνας, Κουράγιο , Κουράγιο, Κουράγιο. Να ζήσετε να την θυμάστε και μέσα από το βλέμμα του Παιδιού σου να παίρνεις δύναμη για να το μεγαλώσεις και να εκπληρώσεις όλα του τα Όνειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο ταξιδι....
    Καλο κουραγιο στους δικους της...
    Αυτα κανει το εκαστοτε, μπλε η πρασινο κατεστημενο.
    Γινονται γιατροι με κομματικες ευλογιες καποιοι που δεν μπορουν να ξεγεννησουν ουτε προβατινα...
    Σημερα η Κατερινα, αυριο η γυναικα μας, η αδελφη μας, η κορη μας.
    Ουε κι αλιμονο σε αυτους που δεν εχουν να πληρωσουν ιδιωτικα μαιευτηρια.
    Αντισταθειτε ρε παιδια, δεν μας αξιζει αυτη η μεταχειρηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι συνγκολιστικό.
    Έχασα τη μητέρα μου όταν ήμουν νεογέννητο μιας ημέρας το 1966,τον Ιούνιο.
    Με γέννησε φυσιολογικά,χωρίς προβλήματα αλλά σε λίγες ώρες πήγε στο άπειρο,στο Θεό,στη φύση.
    Εγώ είμαι τώρα 44 ετών,παντρεμένος με ένα παιδάκι.
    Ήμουν και είμαι τυχερός μέσα στην ατυχία μου γιατί ενώ έχασα τη μητέρα μου,ο πετάρας μου παντρεύτηκε μια άλλη Άξια γυναίκα που τη θεωρώ και είναι η μητέρα μου.
    Η γυναίκα αυτή με μεγάλωσε,με μόρφωσε και με έκανε άνθρωπο χωρίς να κάνει καμμία διάκριση όπως άλλωστε ούτε εγώ.
    Την λέω Μητέρα,μαμά και ευχαριστώ το Θεό που την έφερε στο δρόμο της ζωής μου.Ευχαριστώ το Θεό και για τον πατέρα μου ο οποίος πέθανε το 1994 και που τον ευγνωμονώ γι αυτά που έκανε.
    Τι θέλω να πω ;
    Δεν έχει κανένα νόημα να ψάχνει η οικογένεια πως και γιατί έγινε αυτό το δυσάρεστο γεγονός.
    Δεν βοηθάει σε τίποτα και κανέναν μεσομακροπρόθεσμα.
    Έγινε !
    Μαζεύουμε τα κομμάτια μας,κάνουμε το σταυρό μας και προχωρούμε παρακάτω.
    Στη ζωή όλα γίνονται.
    Τώρα υπάρχει ένα μωρό ,έτσι όπως ήμουν το 1966 εγώ.
    Υπάρχει ένας πατέρας,γονείς,συγγενείς,φίλοι.
    Κλάψτε αλλά μαζέψτε τα κομμάτια σας και προχωρείστε μπροστά όλοι σύσσωμοι γι αυτό το παιδί που δεν γνώρισε τη φυσική του μητέρα.
    Ορθοποδήστε.
    Ποτέ δεν θα ξεχάσετε ,ποτέ δεν θα φύγει η ανάμνηση της κοπέλας που έφυγε αλλά που έφερε στη ζωή,το αγγελούδι της.
    Είναι χρέος όλων να πάρετε τις αποφάσεις σας ομόφωνα για το μέλλον αυτού του παιδιού.
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τη σκεπάζει,ας ανάψουμε ένα κερί όλοι στη μνήμη της αλλά η ζωή συνεχίζεται με τα άσχημα και τα καλά.
    Αυτό είναι η ζωή,αυτοί είμαστε εμείς οι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΙ ΝΑ ΠΩ?ΕΙΜΑΙ ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΣΕ ΗΞΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΛΑΙΩ ΔΙΑΒΑΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΟ 2010 !!!ΕΓΙΝΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΡΙΝ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΤΡΕΛΕΝΩΜΕ.ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΥΧΩΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΣΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ!!!ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙ .ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. λυπαμαι πραγματικα!μολις διαβασα την ασχημη αυτη ειδηση σοκαριστηκα!ειναι δυνατον το 2010 να χανονται ζωες?δεν εχω λογια να περιγραψω τη λυπη μου..ο Θεος ν'αναπαυσει τη ψυχουλα της και να θυμαστε πως εχετε εναν αγγελο στην οικογενεια σας να σας προστατευει!να εισαι δυνατος για το παιδι σου!λυπαμαι!!λυπαμαι!λυπαμαι!!!η Παναγια μαζι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο ταξιδι Κατερινακι.

    Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ειναι πραγματικα τραγικο οτι υπαρχουν απανθρωποι εκει εξω και μαλιστα τους εχουν δωσει να φορανε ασπρες ποδιες!!!!!Καλο ταξιδι Κατερινακι,μπορει να μη σε γνωριζω αλλα με συγκλονισες.Δυναμη σε αυτους που αφησες πισω σου και πιο πολυ στον αντρα σου και στο μωρακι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. KALO koyragio file m.to kouklaki pleon na to prosexeis san ta matia s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και μετά βγαίνουν ορισμένοι και λένε την κλασσική μπούρδα "Άμα συμβεί κάτι σε δημόσιο σε πηγαίνουν"!Με τη διαφορά όμως ότι εδώ που φτάσαμε, στο δημόσιο σε πάνε τέσσερις.Κατηγορούν τα ιδιωτικά μαιευτήρια ότι είναι ξενοδοχεία πολυτελείας και επιχειρήσεις, ποτέ όμως δεν έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο παρά μόνο στο δημόσιο.Κανείς στα δημόσια μαιευτήρια που δεν πληρούν ούτε καν τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής.Κρίμα για την κοπέλα και την οικογένειά της, λυπάμαι πολύ κι εύχομαι να δικαιωθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή